مراحل عقد قرارداد صاحبان مشاغل

مراحل پرداخت بهای خدمات پسماند ویژه صاحبان مشاغل (تولید کنندگان پسماند عادی- پزشکی) مدارک مورد نیاز مدت انجام کار
  1. مراجعه به واحد درآمد جهت بررسی پرونده و دریافت فرم کارشناسی
  2. مراجعه به واحد اجرائی جهت کارشناسی میزان پسماند و تأیید فرم کارشناسی
  3. مراجعه به واحد درآمد جهت محاسبه بهای خدمات پسماند
  4. پرداخت از طریق شعب بانک شهر یا دستگاه pos PC مستقر در واحد درآمد سازمان
  5. دریافت رسید پرداخت
کارت ملی، مشخصات فردی مالک و یا نماینده، شماره تلفن مالک
آدرس دقیق، کد پستی
 
* در صورت مراجعه برای بار اول: ارائه قولنامه رسمی و یا پروانه کسب ( اصناف و تولید کنندگان پسماند عادی)، نامه شروع به کار و پروانه طبابت و یا پروانه مسؤل فنی( تولید کنندگان پسماند پزشکی ) الزامی است. 
 
 همان روز
 

منبع : سازمان مدیریت پسماند
۱۰۲۴
مطالب مرتبط با این موضوع :

نظرسنجی لینک فاوا
نظرسنجی
اولویت شما برای کسب اطلاعات از اقدامات سازمان کدام گزینه است؟
صدا و سیمای مرکز فارس
صفحات مجازی سازمان
ارسال پیامک
پورتال اینترنتی سازمان
نصب بنر در سطح شهر

پیوندها
آمار بازدید سایت

بازدید امروز : ۲۴۱
تعداد بازدیدکنندگان امروز : ۱۲۱ نفر
کل بازدیدکنندگان : ۱۲۷۳۶۲نفر
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز می باشد